المعهد العالى للدراسات الاسلاميه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا وسهلا بكم فى منتديات معهد الدرسات العليا الاسلاميه 2013/2014

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طلب من قاده المنتدى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
noooorlight

طلب من قاده المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: طلب من قاده المنتدى   طلب من قاده المنتدى Emptyالجمعة مايو 16, 2014 1:14 am

انا اسفه انى بتعبكوا معايا بس اعمل ايه ,انتوا اللى بتسكتولى
انا داخله امتحانات الدور التانى ان شاء الله
بس انا معرفش تحديد ولا ماده
ومعرفتش التحديد من الجروب لان كل واحد بكلمه
ارجو ان تعرفونى التحديد بتاع كل ماده والاسئله بتاعتها لو فيه اسئله وياريت الملغى كمان
انا عارفه ان ده تعب
بس مشمهم تنزلولى كل المواد مره واحد ممكن كل يوم ماده او اى حاجه كفايه انى بتقل عليكوا
وعلى فكره ناس كتير اوى هتستفاد من التحديد ده مش انا بس
وشكرا لتعبكوا معانا
Mahmoud Mohamed Ali
Admin
Mahmoud Mohamed Ali

مُساهمةموضوع: رد: طلب من قاده المنتدى   طلب من قاده المنتدى Emptyالأحد مايو 18, 2014 11:30 am

استاذه نور بالفعل انا منزل كل الملخصات والاسئله فى كل المواد 2014 دور اول ودور تانى هتخشى قسم الملخصات 2014 فى المنتدى وهتلاقى الملخصات كلها فى المواد تحت بعض باللون الاحمر كلهم دور اول وتانى ماعدا الاحوال الشخصيه ليها اسئله دور اول واسئله دور تانى نزلى بتاعت الدور التانى وشكرا ولو فى حاجه انا فى الخدمه ارجو ان اكون وضحت
https://islamicstudy.yoo7.com
noooorlight

مُساهمةموضوع: رد: طلب من قاده المنتدى   طلب من قاده المنتدى Emptyالأحد مايو 18, 2014 12:40 pm

Mahmoud Mohamed Ali كتب:
استاذه نور بالفعل انا منزل كل الملخصات والاسئله فى كل المواد 2014 دور اول ودور تانى هتخشى قسم الملخصات 2014 فى المنتدى وهتلاقى الملخصات كلها فى المواد تحت بعض باللون الاحمر كلهم دور اول وتانى ماعدا الاحوال الشخصيه ليها اسئله دور اول واسئله دور تانى نزلى بتاعت الدور التانى وشكرا ولو فى حاجه انا فى الخدمه ارجو ان اكون وضحت
شكرا استاذ محمود
Mahmoud Mohamed Ali
Admin
Mahmoud Mohamed Ali

مُساهمةموضوع: رد: طلب من قاده المنتدى   طلب من قاده المنتدى Emptyالأحد مايو 18, 2014 3:45 pm

العفو بس تابعى معانا لاننا هنزل ع توسع للدور التانى
https://islamicstudy.yoo7.com

طلب من قاده المنتدى
صفحة 1 من اصل 1